Translate

joi, 23 august 2007

America - Myth Busted # 1

Americanii sunt grasi.

De dragul adevarului istoric recunosc, nu i-am cunoscut pe toti. Insa daca facem o corespondenta cu generatia noastra si proximitatile sale, si asa cum nu ne includem nici pe noi intre limitrofi, rurali sau provinciali, n-am face-o nici cu ei... ei bine... noi suntem cam varza. Noi spunem ca "nu e burta, e batatura de la futut". Si radem.

La ora 8 dimineata eram aproape singur intr-un dinner, frecandu-mi manutzele la gandul unor oua Benedict cu crispy bacon si clatite in coada, in timp ce vis-a-vis luceau in soare sticlutele cu apa plata ale sutelor de new yorkeri (pe banda, alergand) veniti sa inceapa ziua sanatos. Sportul face parte din educatie, distractie si cultura acolo. Noi ne pricepem de mici la "scutire".

Ei, daca nu apuca sa faca ceva mai complex, cel putin alearga... alearga si pe 5th, neintimidati de vreo poluare sau aglomeratie. Si Ele si Ei sunt super-fit. In majoritate. Bineinteles ca am intalnit destul de des si obezitatea... eh, daca esti un pic atent afli ca sunt de fapt veniti in vizita din Texas (spre exemplu) sau mai stiu de pe unde. Cred avea dreptate nativul cu care am vorbit - "America e definita de patru puncte cardinale - New York (Est), Los Angeles (Vest), Chicago (Nord) si Miami (Sud). Si restul e ceva intre".

Niciun comentariu: