Translate

miercuri, 2 mai 2007

Top 3 status

Dragilor, pentru ca sunt inconjurat de minti luminate (in majoritate), de la a caror ascutime de spirit sug si eu ca o tarfa de centura, m-am gandit sa initiez astazi un top al status-urilor... pe care le intalnesc pe messenger sau in general, prin viata (si langa un ghiseu public puteti crapa de invidie citind).
Asadar, pentru prima editie avem asa:

Locul 3 - un power entry de la Silvia G - "...and when I wipe my ass I go from front to back"

Locul 2 - Ghiseul de la plata impozitelor sector 1 - "nu cre' ca mai vin azi"

Locul 1 - de la domnul Giurcaneanu, un ever green - "si cand i-a dat o palma a uitat ca avea un sifon in mana".

Va invit sa imi trimiteti aici (daca nu aveti adresa mea de email), statusuri demne de bagat in top - de la "comitetu' vegheaza" la ceva al celui mai istet amic iute la cuget si tastatura. O data pe luna, pentru locul 1 absolut, promit premiere cu bere (premium :) sau cocktail, dupa gen.

5 comentarii:

uae_flunky spunea...

Un amic a plecat in Bulgaria pentru 3 zile de Pasti. Nu si-a inchis calculatorul iar statusul sau era: DND. Bulgaria session :))))))))))))))

Capa spunea...

helau! imi pare bine de cunostinta :).
un prieten a patzit-o mai rau cu computerul lasat deschis... colegii i-au scris status: "abia am aflat ca voi fi tatic. dau bere diseara!!" :))) ... imagineaza-ti ce il astepta acasa + iubita lui care nu se stia gravida :))

uae_flunky spunea...

helau tu iu tu! incantata :)
nasol.. lasa iubita, ce parere aveau ceilalti amici care asteptau berea... ca atunci cand promiti o bere mai greu sa dai inapoi

Capa spunea...

:)))... corect... pe de alta parte, berea se poate reporta pentru ziua urmatoare.
explicatiile pentru o iubita furioasa nu merg amanate :)

Sahara Penguin spunea...

Eu in general, pe post de... tinuta de zi... am "sunt maniaca doar in gluma".

Mi se mai intampla "mananc menta si ragai tei".

Cre' ca mai am, dar astea au aparut spontan pe display.