Translate

joi, 24 septembrie 2009

recente




Nici eu nu am timp, nici voi nu aveti, drept urmare pe scurt - alaturat ultima campanie pe care o dezvoltasem noi pentru un digestiv. Ei bine, si-a gasit, in sfarsit, un fericit stapan: Martini Bitter. Cum nu se putea mai bine :)!

Bitter-ul de la ei este practic un sub-brand, deci nu va repeziti sa cautati vreo legatura cu George Clooney sau restul portofoliului. Campania (tactica, pentru HoReCa) a fost aprobata de intreg managementul pentru Romania. Este vorba de clientul nostru de ceva vreme - Lerida International - nu ne-am dus la colt sa convingem pe cineva .

There. 100% honest.

8 comentarii:

Sebastiano spunea...

Si cineva zicea ca language trick-urile nu se mai poarta. Mie-mi plac.

Anca spunea...

While it's visually great, I don't see it selling stuff. It's soooo very awards-oriented..., admit it. :D
Congrats on the "visually great" bit though.

krossfire spunea...

Intr-adevar, lovesc foarte fain vizual dar care e publicul ? (in conditiile in care bitterul a fost promovat in anii 90' ca o chestie ''farmaceutica'' care se bea ''pentru sanatate'' , fara legatura cu digestia)

Clasa de sus in Romania nu bea bitter, dar parca si-ar turna o vodka si-o manea. Desigur, asta-i doar o supozitie neavizata.

serban alexandrescu spunea...

cum e headline-ul in romana, pentru cumparatorii romani din romania?

filosofulupeste spunea...

Asta era si curiozitatea mea.
Imi plac mult vizualul si ideea... Odata ce le-am inteles.

capa spunea...

imi cer scuze pentru ca nu gasesc timpul sa raspund intotdeauna prompt.
acum, headline-ul a fost lasat in versiunea "internationala" din mai multe motive:
1. evident, nu ne ascundem, pentru ca noua ne convenea mai mult :))... avem si o versiune, nesurprinzatoare, in romaneste;

2. pentru ca avem un client caruia ii convine si lui un line in engleza... pentru ca pare mai autentica marfa de import (vezi si Keep Walking sau un Go Play de la Ballantine's.. si multe altele, care fie nu au vrut adaptare in romana, fie se doreste sa calatoreasca la fel in cat mai multe locuri din lume).

3. pentru ca sub-brandul asta neavand parte de comunicare, asta ar fi sansa temeliei. clientul se gandeste sa si exporte campania,

4. pentru ca si targetul in cauza gusta mai usor aroma internationala (desi apreciaza des si buchetul neaos - il las pe Pila deocamdata sa valorifice maxim asta :), pentru ca o face cel mai bine.

capa spunea...

ok... * baseline-ul :)

Anca spunea...

(Mi-au trecut prin cap instantaneu 10 pagini de argumente cu care te-as aseza frumos intr-un coltisor stramt de lume :) -- da' nu de-aia am intrat sa-ti raspund, ca mi-i lene sa scriu in halu' ala de mult.)

N-o sa-ti vina sa crezi:
Eu in aceasta minunata noapte m-am prezentat pe interval ca sa-ti spun cat de mult il urasc pe omul ALA:

Gata cu BASE-line-u'!!! Va rog eu frumos, toamna asta gata cu BASE-line-u', ajunge! =))

Mmmmda, aia vad eu in tot ce incepe cu Base zilele astea.
Inca 51 si dam proba de inteligenta nationala... :)