Translate

joi, 27 august 2009

Daca nu intarim campionatul intern, cum sa emitem pretentii pentru Liga Campionilor?


Stiu ca pare tardiv. Dar va invit sa credeti in ADOR. Stiu ca a fost blamat rau (si eu am strigat enervat la un moment dat). Dar va rog sa credeti in ADOR. Stiu ca nu stiu incotro se duce sau ce va fi de capul lui. Dar va conjur sa credeti in ADOR.

Pentru ca daca n-ar fi inceput asa, cu un ADOR, poate ca nu ajungeam la fel de departe la Portoroz sau sa luam primul leu la Cannes. Pentru ca daca nu ar fi incins batalia Leo Burnett si McCann Erickson (total respect pentru amandoua) nu am fi ajuns revelatia Noii Europe. Pentru ca nu ne putem cali mai bine decat in competitie. Pentru ca stim ca nu e suficient si stim cat mai are sa fie perfect. Si pentru ca, daca stramutam totul afara, aici oare ce-o sa creasca?

De aceea, mai bine credeti si-n ADOR. De la anu' macar.

2 comentarii:

Sebastiano spunea...

Ce zici, Capa, de randurile scrise de fata aia pe FB? http://www.facebook.com/group.php?gid=200614625390

Pare-mi-se ca mai stiu oameni dezgustati.

Ce facem, nu definim niste pasi punctuali si sa incepem ceva? De exemplu sa stam de paza pentru transparenta cheltuirii banului public si sa sanctionam abuzurile.

M?

Anca spunea...

Dumnezeule doamne, da' unde s-au desfasurat campaniile alea din festival, mama draga? Ca eu pa ulitzele iubitei tzarishuare m-am perindat cam 95% din intervalul vizat, si zau ca nu m-au ajuns din urma decat foarte putine din ele, in mod absolut conjunctural (si stii despre ce vorbesc). Si i-am mai intrebat si pe altii care se uita si pe la televizor mai mult decat mine. Nime-nimic. Pai... cata vreme se va face in continuare publicitate cu dedicatie pentru jurii... sa ma scuzatz' mi-e ca n-am sa pot avea incredere nici in festivaluri, nici in publicitate in general. Si e pacat. Serios. Mai ales ca acum sunt posibilitati de a face si promova arta (desi nici arta nu e) si prin alte 54365436 de metode decat consumul ineficient al banilor clientilor. Atat pot sa zic: le doresc tuturor publicitarilor care fac lucrari fara nici o treaba cu realitatea rezolvarii unor probleme de vizibilitate/concurentza ca toate investitiile sa le fie gestionate la fel de rentabil macar pe urmatorii 20 de ani de aici incolo. Cam atat despre increderea in ADOR or any other ad-shitfest, for that matter. :)