Translate

duminică, 27 septembrie 2009

Cand v-am zis... :-)

Iata ultima campanie Diesel. E... "corpless". Nu ca am avea noi vanitatea stupida sa ne imaginam ca poate "headless"-ul nostru i-a inspirat (desi am fost langa spaniolii si argentinienii astia si la Cannes si prin alte parti, not to mention the internet)... da' e reconfortant sa vezi ca am fost inainte acolo. Evident, nu vreau sa compar executiile, ca nici bugetele nu se compara.
Gasiti un material referitor la asta si pe IQads, aici.



9 comentarii:

CuDoi spunea...

Maestre, totusi Diesel promoveaza... o casca!

E drept ca au ales (cam la prima mana ;-) sa o faca printr-un personaj facut doar din cap, dar n-as merge atat de departe sa sugerez un 'xerox'.

Daaa, in acest caz 'detaliul executional' comun face tot spotul, dar cred ca e pur si simplu un caz de 'great minds like alike'...

Capa spunea...

absolut.
Doamne Fereste, chiar nu ma gandesc la vreun plagiat.... suntem mai degraba in cazul "great minds think alike"... :).

eu l-am postat aici pentru a arata gurilor rele, neobosite atunci cand am lansat noi campania, ca se reped ca becali la cumetrie cand e vorba de critica.
si ca judeca o comunicare definita de un atribut capital pentru target - cool - in termeni de mamaie la calimanesti-caciulata.

Sebastiano spunea...

Bine.

Anonim spunea...

Poate pentru ca nu sunt in target: nu mi se pare deloc cool sa asociez niste pufuleti cu sange. Pe de alta parte, atata s-a vorbit de acest ad (si nu pentru ca as lucra in publicitate, vorbesc de ceilalti prieteni), incat vrand-nevrand, brandul de pufuleti mi s-a intiparit suficient de bine pe scoarta cerebrala cat sa-l gust de curiozitate - si asta deja e mare lucru intr-o societate invadata de informatii comerciale.
Dar, daca e sa compar reclama voastra cu ce-a facut Diesel, sunteti mult mai tari... Aia de la Diesel e... Bleah! Pute a "hai sa facem un viral, dar sa fim subtili, dar cine o sa creada ca prostia asta e pe bune, pai nu asta e ideea, ba da, hai sa explicam stiintific cum poate personajul sa traiasca fara organe, dar nu asta e scopul, ba da, bla bla" - in concluzie, a iesit o varza totala. Un spot voit viral care s-a viralizat mai mult ca e vorba de Diesel decat pe valoare. De fapt, sunt destul de convins ca l-au viralizat publicitarii prin siteurile lor si prin blogurile lor mai mult decat oricine. Uitati-va si prin comentariile la spot (de pe Youtube, de ex.) - foarte multe sunt expresii de lehamite. Iar in ritmul asta, presimt ca in carund se va ajunge la un public suprasaturat inclusiv de virale. Cate virale poti inghiti, mai ales cand vezi ca-s tot mai bine bugetate (cum sa nu te apuce scarba?)...
Asa ca ce-ati facut voi macar e sincer in intentie si, pana la urma, cool, in felul sau ciudat. Ce-a facut Diesel e fortat si fara focus. Si deja am pierdut prea mult scriind despre asta :)

sidryane spunea...

Daca va incalzeste cu ceva, fimuletul ala e chiar mai prost decat reclama dvs:)...
Si repet rugamintea pe care v-am facut-o acum ceva timp, sa faceti public rezultatul campaniei dvs asupra pufuletilor, materializat in cresterea de vanzari si eventual, de awareness (asa cum va pleace dvs sa spuneti), pentru ca tin minte ca v-am demonstrat economic ca reclama e inutila.
Ar fi frumos, pt dvs bineinteles, sa-mi demonstrati ca am gresit:)

Capa spunea...

@sidryane
Tocmai sunt colectate datele post-campanie, pentru ca pregatim si un caz de Effie. Dupa, le voi publica aici bineinteles. Va fi placerea mea sa va arat ca, de data asta, ati gresit :).

Sebastiano spunea...

aoleu, @sidryane, toata Terra astepta calificativul tau pentru filmul Diesel. Si pentru orice, in general. Abia asteptam sa mai clasifici lucrurile de pe planeta. In bune si proaste, cum stii tu, ca sa stim si noi ce e bine si ce e rau.
Doamne ce ma plictisitori sunt comentatorii astia dumnezeistici.

sidryane spunea...

@capa: Da, da, chiar va rog:) Eu ma las convinsa greu:)
(pentru ca: sezonalitatea cererii, adica toamna=incepe scoala=se cumpara mai multi pufuleti, deci cresterea de vanzari trebuie sa depaseasca, cel putin, trendul de crestere natural din anii trecuti)
@ Sebastiano: pot sa te calific si pe tine, pot pot?:)

sidryane spunea...

Deci cum a ramas cu efectul reclamei la pufuleti? :)
Rezultate, va rugam:)