Translate

miercuri, 24 iunie 2009

Ne scriu... ascultatorii :)

Dupa cum ne asteptam, campania Gusto a trezit si dinozaurii snacksurilor care nu pot inghiti usor tupeul cu care o companie din Baicoi a iesit voioasa la joc.
Drept urmare, au recurs si ei la ce stiau mai bine (culmea, nu marketing) si au aplicat imediat planul anti-competitie. Pe puncte:
1. Mai intai, au scurs precum Yago putina otrava in urechile unor autoritati si onor Clientul nostru (mai curat si mai corect decat au vazut vreodata) spoof! s-a trezit cu un control. Cu fatza de caine :).
2. Spoof! - sesizare la RAC (Consiliul Roman Pentru Publicitate);
3. Spoof! - douazeci de sesizari la CNA - foarte tare, ne ia si cna-ul in discutie - de obicei e un prim semn ca ai facut ceva bine, impotriva obisnuintei bolnavicioase;
4. Spoof! - email de reclamatie catre adresele unor oameni din agentie... asta mi-ar placea sa stiu cum de nimereste atat de bine adresa o doamna "simplu cetatean".

Iata, mai jos, email-ul de reclamatie (in postul urmator am sa public si raspunsul nostru - majoritatea colegilor mei sunt la randul lor parinti - o sa vedeti, e important de stiut):


"Buna ziua,

Va deranjez referitor la reclama pentru pufuletii GUSTO.
Dupa parerea mea, acest produs se adreseaza in special copiilor.

Un alt aspect important este ca, copii sunt atrasi de reclame. Nu stiu daca
aveti copii, dar parintii isi pacalescu copiii de varsta foarte mica sa
manance punandu-le reclame la televizor. Sunt colorate, sunt mai zgomotoase
si se canta. Copiii sunt fascinati si mananca.

Aceasta reclama este odioasa. A trebuit sa-i explic copilului meu de 3 ani
"de ce si-a taiat domnul capul cu cutitul si de ce a cazut copilul de la
geam".

Daca era un film cu arme, crime si alte violente, nu l-as fi lasat sa se
uite, dar reclama m-a luat prin surprindere. Nici nu am avut timp sa
reactionez.

De trei zile copilul meu este macinat de aceeasi intrebare: "De ce si-a
taiat domnul capul cu cuitul?" Ne miram peste 10-15 ani ca intalnim
delicventi la orice colt de strada sau ca isi iau gatul pe strada. Eu ca
parinte incerc sai cresc cat mai bine, dar nu ne sabotati cu astfel de
reclame.

Inteleg ca firma care produce pufuletii GUSTO si-a dat acordul pentru
aceasta reclama, dar dvs. nu aveti un dram de discernamant?

Asa putem sa facem reclama si pentru cutite despicandu-l pe unul in direct
la televizor, nu?

Am rugamintea sa va reganditi acest mesaj publicitar. Nici ca adult nu ma
distreaza aceasta reclama, cu atat ma putin ca mama a doi copii.


Va multumesc.

Am facut o adresa catre CNA si intentionez sa contactez si si firma care
produce pufuletii.

Cristina CONSTANTINESCU

Economist - Departament Economic"

3 comentarii:

Anonim spunea...

trebuie sa intelegem ca unii au prea mult timp liber si se baga in seama. chiar daca nu exista vreun motiv.

Anonim spunea...

poate ca daca i-ar citi copilului o poveste, acesta nu va mai baga la cap toate mizeriile de la tv

Capa spunea...

aici clar, sunt convins ca ar trebui educati altfel copiii... nu cu reclame. de aceea spotul acesta nu a fost nici o secunda menit sa apara vreodata pe langa un copil.

despre ce reactii provoaca altor oameni e alta discutie, dar copii nu au fost vizati niciodata (as fi consumat aiurea banii Clientului cu care trebuie sa ating de fapt alt segment de varsta).