Nu vreau sa comentez prea mult, sa nu imi aud vorbe ca deh, de oftica. Chiar nu e cazul, sunt convins ca daca te atinge CNA-ul ai noroc mai mare cu campania (vezi cateva cazuri celebre de Effie :).
Adica recunosc si ei ce-i bun, chiar daca il interzic... asa isi arata ei dragostea. Cum este si cazul spotului alaturat, facut pentru CNA si facut foarte bine zic eu. Respect Hypno (regizor), Multimedia Est (casa de productie) si Sorin Psatta (consultant).
Ei, guess what? L-au interzis!! :)))))))))))))). Dupa aprobare si difuzare, normal.
Nu e posibil sa fie pusi copiii in asemenea ipostaze. Ca tocmai asta era ideea (chiar din brief-ul lor) probabil ca nu mai conta. Se asmutisera. Ce sa-i faci, culmea, chiar impotriva lor insisi, pe sine, se, s-...
Un comentariu:
Ati ''beneficiat'' si de un nasol efect de domino in cazul de fata. In alte conditii, campania ar fi avut poate succes iar spotul ar fi socat 2-3 mamici dar aici s-ar mers mai departe, multumita onlineului :)
Trimiteți un comentariu