Translate
vineri, 5 septembrie 2008
Ce'o sa vedeti la Portoroz (ca sa n-avem discutii :)
Eh, na ca incerc si eu sa previn vesnica mirare - "bai, dar p'alea le-am vazut prima data la festival" - pentru ca in cazul nostru nu e chiar asa. Avem doar media plan timid pentru inceputul campaniei. Si da, vrem la festival (ipocrizia se opreste aici), insa nu avem rabdare pana la editia de la anul. De aceea am inceput mai devreme, dar pe urma o sa vedeti, iar o sa va obosim cu campaniile astea ca si anul trecut cu Nissanu' ala. Din simplul fapt ca aceste campanii sunt reale.
Pentru cei care n-au muscat mai devreme, va rog sa va rezumati la titlu. Multumesc frumos pentru intelegere :).
Asadar, astazi, print.
Ambele campanii sunt "made in Publicis" si multumesc frumos super-echipei:
Dragos Ometita - art director
Cezar Panait - copywriter
si pentru nepretuitul ajutor lui:
Vali Petridean - grafica (Fender).
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
1690 Ron - cam scump.
Devii rockstar pe la 30, cand iti permiti.
Iar campania: Ce-i frumos si la Portoroz place.
Sorine, o sa ma interesez de-un discount :). Pana una alta, daca vrei sa afli care-i treaba, cum poti sa te faci rocker de timpuriu iti fac legatura cu Cezarica, copywriter-ul campaniei si "the man with the guitar" in Omul cu Sobolani.
Publicity.
Trimiteți un comentariu