Auziti, n-ar fi misto sa putem face un "black list" online cu toti nesuferitii - clienti sau furnizori? O enciclopedie neagra a faptelor nasoale de care sa ne putem feri, dupa ce, deh, s-au fript altii... cu pitch-uri la misto, cu preluarea ideii_tacut_malc_apoi_executat_mizer_dar_inhouse, cu semi-oamenii aia care nici pe marketing nu sunt calare dar s-ar baga la editare, cu oamenii care nu fac research decat pentru a avea cu ce sa isi acopere fundul, cu aia care iti dau un brief vineri seara si deadline luni, spunandu-ti senin ca ai, iata, 3 zile la dispozitie... sau ailalti care in fatza unor evidentze - cum ar fi imposibilitatea fizica a producerii unui numar mai mare de lucruri in unitatea de timp determinata (de ei) iti spun fara sa clipeasca "dar insist"... stiti despre ce vorbesc.
N-ar fi ok un blacklist.com unde sa gasesti lista cu infamii? Ca eu unul am impresia ca ei se intalnesc in secret si isi sincronizeaza ceasurile pentru a ne descumpani pe toti astilalti. Nu stiu cum sa mai fac...
Bine ca la nevoie agentia in care lucrez - mandru sunt de ea - a strans randurile si l-am concediat pe clientul nesimtit... da' ce te faci cand dai de urmatorul dupa chipul si asemanarea ?...
6 comentarii:
educati! Poate fi clientul totusi educat? Adica asa din radacini...mai intai bunele maniere si apoi creatively sau stragically speaking. Din cate am observat eu, la noi in tara, metoda punitiva e cea mai eficienta! Astfel daca se vor regasi pe lista neagra a
ppl-u-shud-nevar-uarc-cu... poate se mai tempereaza. Good idea..am si un mega client de pus acolo ;)
cred ca doar asa se mai poate incerca aducerea pe calea cea dreapta... cu fapta facuta publica... pentru ca daca este convins ca a facut bine, n-ar avea de sa se teama :)
O...da.
Ia zi fratelo....cu cine sa incep?...ca spre bucuria mea am concediat 2 clienti....dar putem vb din amintiri comune
sau s-ai readuc aminte de 120 de variante de layout....prin preajma unui Craciun...cu clientul in spate
:))... oho-ho-ho! my bro silentbob.... da.... stiu despre ce vorbesti... tocmai de aceea, hai sa scoatem "cartea neagra a marketingului romanesc".... ca sa le scoatem obrazul in public, sa vedem daca nu crapa.
Trimiteți un comentariu